Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xsarinax schreef:bij mijn paard juist als ze rustig loopt en ontspannen is, als ik haar aandrijf gaat ze heel snel maar zo wild dat ze niet meer ontspannen is.
@merell123 ja dat is er maar dan is er geen probleem!
@haarbal, ja idd ik wil rustig galopperen, want dan loopt ze mooier!
Haarbal schreef:Sommige(!) pleasuregetrainde paarden laten deze "dralop" ook zien, hier is het vaak het probleem dat de ruiter zo langzaam mogelijk wil galopperen. In dit geval zou ik zeggen, bak sproeien en meer tempo!
Haarbal schreef:Sommige(!) pleasuregetrainde paarden laten deze "dralop" ook zien, hier is het vaak het probleem dat de ruiter zo langzaam mogelijk wil galopperen. In dit geval zou ik zeggen, bak sproeien en meer tempo!
) Dat is inderdaad een zeer langzame galop, maar denk niet dat dit bij de TS aan de hand is gezien het heel lastig is om een paard in een correcte Loope te krijgen
(ik heb 3 maanden pleasure gereden) En het zit alsof je op een schommelpaard zit
lifaya schreef:Haarbal schreef:Sommige(!) pleasuregetrainde paarden laten deze "dralop" ook zien, hier is het vaak het probleem dat de ruiter zo langzaam mogelijk wil galopperen. In dit geval zou ik zeggen, bak sproeien en meer tempo!
Bedoel je de loope? (kan het fout schrijven) Dat is inderdaad een zeer langzame galop, maar denk niet dat dit bij de TS aan de hand is gezien het heel lastig is om een paard in een correcte Loope te krijgen
(ik heb 3 maanden pleasure gereden) En het zit alsof je op een schommelpaard zit
Nee, ik bedoel die platgetrainde wie-kan-er-het-langzaamste-pleasure-paardjes die je wel eens ziet starten. Ruiters die serieus denken dat het langzaamste paard het beste paard is.