Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik wel blijf doorgalopperen na een wissel, dan volgen er verschillende galopwissels vlak achter elkaar. Alsof meneer in de knoop komt met zijn eigen benen, of hij speelt dat zo zodat ik maar opgeef?
Urielle schreef:Ik denk dat je niet stil genoeg zit, en zo door met je heupen 'in te swingen' per ongeluk hulp geeft om te wisselen.
Zo heb ik met een GP paard ook al eens in een serie van om de 2 gezeten, erg confronterend![]()
Ik zou het wisselen op zich iig niet bestraffen, maar zelf heel kritisch kijken naar je zit.
) Maar ik geloof daar niet zo in met een fries die nog niet zo ver is... Loetie84 schreef:Dan heb je het over een paard dat de galopswissels al kent... (idd confonterend he, hahaha) Maar ik geloof daar niet zo in met een fries die nog niet zo ver is...
Urielle schreef:Loetie84 schreef:Dan heb je het over een paard dat de galopswissels al kent... (idd confonterend he, hahaha) Maar ik geloof daar niet zo in met een fries die nog niet zo ver is...
Ze schreef dat hij vroeger bij een oude eigenaar hoog dressuur heeft gelopen, hoe hoog zet ze er niet bij, maar hij kan de wissels dus prima kennen en in zijn ogen eigenlijk heel braaf zijn werk doen
Sorry, dan kan het inderdaad zo zijn ja!