lonnekeais schreef:het spijtme dat ik dit dwars door jullie gesprek doe maar ik ben nog niet lang genoeg op bokt.nl om persoonlijke dingen erop te zetten ofzo dus zet ik het hier ff neer ik heb een probleem en hoop dat jllie wllen helpen! ik ben een meisje van dertien met een groot probleem ik kan bijna elke nacht niet slapen en da komt o dat ik bang ben dat er emand onder mijn bed zit daardoor dwing ik mezelf de hele nacht om wakker te blijven zodat ik zie of er iemand op mijn kamer loopt. ik heb hier geen last van als ik bij mijn ouders lig maar ik wil ze niet elke nacht wakker maken als ik bij ze kom liggen en dan slapen ze zelf ook minder goed. niet alleen bij mijn ouders slaap ik goed maar ook als ik ga logeren meteen vriendin of als er gewoon meerder personen in de kamer liggen waar ik slaap (wel bekenden natuurlijk) ik was voor een poosje vooruit gegaan ik sliep voor mijn doen redelijk snel totdat mijn computer opeens in de nacht uit zichzelf aanging toen be ik weer bang geworden! en douchen en thee drinken helplt allemaal niet want hoe moe ik ook ben ik dwing mezelf om wakker te blijven en ik weet elke seconde van de nacht dat dit de grootste onzin is die er maar is maar toch doe im het elke nacht! ik oop dat iemand tips heeft want ik zit hier echt heel erg mee! please. terwijl ik dit nu aan het schrijven ben is het 2.00 uur snachts.
Misschien kan je het kwijt in de huiskamer hier op bokt want dit staat een beetje raar hier ...
Ik heb ook hetzelfde probleem alleen rijd ik nu nog zelden helaas want mijn paard is met pensioen maar mocht ik ooit weer een paard kopen dan moet ik zeker wel investeren in zit lessen haha