Oefeningen voor viertal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Regallie

Oefeningen voor viertal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 09:14

Vanavond is het zover en gaan we weer lekker aan de slag met trainingen voor een viertal. We gaan trainen voor de Overijsselse kampioenschappen half augustus. Inmiddels hebben zes combinaties zich gemeld en mag ik hen begeleiden.
We hebben dit 3 maal eerder gedaan en toen reed ik mee als koppaard. Nu mag ik echter de commandant spelen en hen ook training geven. Erg leuk natuurlijk maar ik wil dit wel goed aanpakken.

Zijn er mensen met ervaring met viertallen en hebben jullie leuke oefeningen om beter op elkaar ingespeeld te raken?

Ik ben benieuwd naar jullie oefeningen. Het gaat trouwens om een L viertal.

lindalieneke

Re: Oefeningen voor viertal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:31

Veel oefeningen doen (voltes, slangenvoltes, met enen links/rechts. Wij zijn ook weer aan t oefenen met ons viertal, maar rijden dit jaar in de M. Door het doen raak je op elkaar ingespeeld en weet je hoe snel je moet draaien enz. Succes!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 10:06

lindalieneke schreef:
Veel oefeningen doen (voltes, slangenvoltes, met enen links/rechts. Wij zijn ook weer aan t oefenen met ons viertal, maar rijden dit jaar in de M. Door het doen raak je op elkaar ingespeeld en weet je hoe snel je moet draaien enz. Succes!

Ja, dat gaan we ook zeker doen. Bedankt voor je reactie.