Ben sinds kort daar begonnen met werken, alleen wou ik haar gaan rijden maar is erg scheef en stijf zo erg dat met borstelen ze al in elkaar zakt van de pijn (weet nog niet hoe dat gekomen is)
Heb haar aantal dagen gemasseerd met speciale spullen enzo en is de pijn minder geworden doe het nog iedere keer voor en na het rijden masseren en het is nu minimaal, ben begonnen met longeren en aangezien ze zo stijf is kan ze nog niet eens aan de longe lopen, valt na binnen valt zowat om omdat ze zich niet kan inbuigen.
Dan maar rijden maar weet even niet hoe ik dat nu moet aanpakken, ze loopt automatisch al ver achter de teugel zelfs al heb je lange teugel, nek buigt ze wel in maar de rest van dr lijf niet en reageert nog niet op de benen, ik stap veel met haar en draven maar galop nog niet (kan ze overgens niet ben al bijna onderuit geschoven)... en gooit vaak met haar hoofd. ze heeft niets met haar gebit, of rug!

Dus weet even niet hoe ik haar verder kan trainen, iemand tips? gelieve alleen tips waar ik wat aan heb,...