mijn rug enzois wel recht, ik zit ook wel redelijk netjes,maar ik heb van die verschrikkelijke wiebelbenen..
nouw heb ik van die pinguin voeten als ik gewoon loop, maar dus ook van die kapstokken met rijden..
ik kangewoon mijn lichaamsdelen niet onafhankelijk laten bewegen

wat kan je daar het beste tegen doen..
het gaat zo ook met mijn armen.. zodra het paard een meebewegend hoofd heeft gaan mijn handen mee.. ik kan ze gewoon niet stil houden.. zeker alshet paard onrustig is.. dus ik kan nooit een stabiele hand bieden aanmijn paard.. iets wat me ook vervelend lijkt voor d emond van me paard.. ookal trek ik niet.
ik rij ook liever met wat langere teugels.. dan heb ik het id dat ik er wat minder last vanheb, want dan kan ik voor mijn id wat ontspannender zitten
maar die zijn dus te lang.. zodra ik ze korter neem gaat het wiebelen en bewegen en lukt het me al helemaalniet om stil te houden...
hoe kanje dat het beste oefenen?
ik kan wel tegen mijzelf zeggen handen stil.. maar dan gaan mijn benen nog erger
want dan let ik daarniet meer op 
het is ontzettend iritant en ik wil er graag vanaf.. en hetis niet zo makkelijk om 9 jaar oude rijstijl te veranderen.. maar het ismet mijnzit ook gelukt.. dus graag wat tips voor dit probleem..
Ach, met priveles gaat het vast wel beter...