Last van linker enkel tijdens rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Last van linker enkel tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 17:48

Ik weet niet zeker of dit bij MW hoort of hier.. mocht het niet goed staan verplaats maar..
Wellicht zijn er meer ruiters bekend met dit probleem..

Ik merk tijdens het rijden met laarzen of chaps dat ik last heb van net boven mijn enkel
Even een voorbeeld waar ik het bedoel:

Afbeelding

En dit is alleen aan het linkerbeen.. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Of iemand bekend hiermee? :)

Anoniem

Re: Last van linker enkel tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:49

Ik had het ook wel eens als ik mijn beugels wat kort had, bij mij hielp het dus om de beugels een tikkie langer te doen, dan zit je enkel iets minder in een hoek. Ik had het ook vaak in 1 been, heel apart..

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:25

Ja ik had daar ook wel eens last van, vooral als het koud weer was en ik wat kort zat. Wat bij mij inderdaad ook helpt is de beugels wat langer doen.

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:27

Ik heb er ook last van. Heel erg pijnlijk is het bij mij. |(
Ook heb ik bij het opstappen dat me been een soort van ''uit de kom'' schiet, dan kan ik hem tijdelijk niet bewegen...
Ik volg even.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:32

Heb er ook last van :j
Heb in het verleden mijn enkelbanden verrekt en als ik idd te kort zit dan heb ik geen beweging in mn enkel. Doe ik de beugelriem een gaatje langer dan heb ik weer meer beweginsgvrijheid.
Ik rijd niet met laarzen maar gewoon in schoenen.
Laatst bijgewerkt door Onali op 24-04-12 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:33

Ik heb dit ook ;( Alleen dan met mijn rechterenkel maar ik denk zelf dat het helpt om mijn beugel iets langer te doen dus dat ga ik zelf ook maar proberen :)

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:37

Ik heb er ook wel eens last van. Ik heb mijn enkelbanden van mijn linker enkel een keer overbelast gehad en daarna is het gekomen. Ik heb er vooral last van als ik lang rij of met korte beugels. Als k dan weer even loop of even zonder beugels zit gaat het weer over.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:38

Ik heb ditook bij beugels met ee n kort voetbed. Maar dat komt ook doordat mijn benen ongelijk zijn ;)

SylDei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:07

Sinds twee jaar rij ik met gpg adapters aan de stijgbeugels, nu heb ik een stuk minder last van mijn enkel en knie.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:14

Heb ik ook :) Komt bij mij wanneer ik mijn enkels teveel uitdruk. In principe moet ik ze gewoon horizontaal houden, zodra ik ze verder ga uitdrukken kunnen mijn spieren het niet meer aan en dan verga ik van de pijn.