De afgelopen tijd heb ik verschillende HAW en RITP topics bekeken en doorgelezen. In sommige topics werden opmerkingen gemaakt over beugellengte ('Je beugels mogen wel 2 gaten korter!'). Als ik dan naar die foto's kijk, lijken de benen (imo) al vrij lang, en als ik naar een foto van mezelf kijk lijken mijn beugels dan weer te kort. Mijn instructeur zegt dat de lengte goed is en ik vind het ook prettig rijden, als ik ze langer doe heb ik vaak moeite met lichtrijden en hakken uitdrukken. Ik heb even geen foto, maar ik maak de beugels altijd gewoon op maat met m'n armen. Nu is mijn vraag dus: heb zulke korte armpjes dat ik mijn beugels zo kort maak, of zou ik het eigenlijk heel anders moeten aanpakken?
Ik begrijp dat het wat lastig beoordelen is zonder foto, maar ik zou er zo even geen hebben.
Edit: ik heb een topic gevonden uit HAW waar ik me bijvoorbeeld over verbaasde. Het topic is geopend door Naaoommii, zij kreeg het commentaar dat haar beugels langer mochten.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1608550
Laatst bijgewerkt door Nightingale op 10-03-12 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt