Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. maar goed, dat is makkelijk zeggen vanaf een beeldscherm. Heb je les ? Zo ja, hoe los je het op in de les. Overschakelen naar een ander bit zou ik zo 1 2 3 niet doen omdat je het probleem dan alleen maar verlegd in plaats van oplost.
.Een barefoot met vps.gaucho schreef:Als je Rick te pakken krijgt is hij inderdaad wel een heel kundig persoon die je veel kan vertellen over criollo's en de manier van rijden.
Meeste criollo's die ik gereden heb moet je lekker no-nonsense rijden en niet te veel aan prutsen. Ze zijn over het algemeen heel werkwillig maar 'blokkeren' als ze niet snappen wat je wilt.
Mijne heb ik als 4-jarige redelijk omgeschoold naar western maar die loopt nog steeds het prettigst op 1 hand met een stangbitje. Dan is hij zeer licht te rijden en te sturen.
Ik weet niet in welke omgeving je zit? Wil je evt ook wel kijken of het probleem ligt aan het feit dat jij 'm niet op de argentijnse manier rijdt of dat er wat anders aan de hand is.
Op het criollo-forum zijn idd. nog vele andere criollo-bezitters door het hele land te vinden.