Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Courbette schreef:Shan, het verhaal is niet tegenstrijdig als je het goed leest. Ik heb mijn berichten nog eens gelezen en het staat er toch wel duidelijk. Je haalt er ook iets bij wat ik niet geschreven heb in beide berichten dus hoe je daar dan bij komt is voor mij wel een raadsel.
En daar was ik al wel bang voor bij het schrijven van mijn eerste post, omdat het toch om een combinatie gaat die niemand kent. Dat is ook de reden dat er in de eerste post staat: dat ik graag van mensen hoor met ervaring dan dat er gegist word.
Het is uiteindelijk een heel simpele vraag, maar ik had misschien wat minder informatie neer moeten zetten. Maar kort en bondig.
Ik hoor alsnog graag adviezen op mijn vraag.
. Paard wat ik rij is een echte teamplayer. Zij moet weten dat jij er bent en dat jij ook je best doet anders gebeurd er dus helemaal niets. Met andere woorden: voor mij is dat niet gezellig kletsen met stalgenoten tijdens opzadelen of instappen, nee, alle aandacht moet naar het paard anders heeft zij al zoiets van 'bekijk het maar'. Tijdens het rijden doe ik ook niets anders dan praten 'kom op, we kunnen het, we gaan nu middendraf doen, jaaaaaaa, daar gaan we, goed zo' etc.etc.etc (overigens op een dergelijk volume dat alleen het paard het hoort
).