Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) omhoog houdt en dat lijkt mij niet echt comfortabel. Niet voor jou en niet voor het paard. Hij moet toch echt zelf zijn hoofd dragen. Dat hangen en duiken kun je volgens mij beter oplossen door hem voorwaarts te rijden. Als je hem ondersteunt leert hij het nooit.essie79 schreef:Dat hangen en duiken kun je volgens mij beter oplossen door hem voorwaarts te rijden. Als je hem ondersteunt leert hij het nooit.
.
Desiree"]
[quote="essie79 schreef:Dat hangen en duiken kun je volgens mij beter oplossen door hem voorwaarts te rijden. Als je hem ondersteunt leert hij het nooit.
.
essie79 schreef:[ Vooral omdat ze zegt dat het erg zwaar is en teugelhulpen geven of weerstand bieden is nooit zwaar. Je houdt hem alleen maar tegen met je hand.
[/quote]
Desiree"]
[quote="essie79 schreef:Dus.. conclusie, de instructeur heeft gelijk?
Desiree schreef:Krijgt de topic starter tenminste een eenduidig antwoord MET toelichting. Wat wil je nog meer?
Vanavond heb ik weer m'n instructeur en zal ik eens de theorie van mijn instructrice aan hem voorleggen.......