Hoi! Laatst was ik in de paardenwinkel en toen hoorde ik van een medewerkster dat er speciale stoelen zijn om zonder zadel te 'leren' rijden? Ik vond het nogal appart omdat ik er nog nooit van gehoord had, en ik kan er ook niet echt iets over vinden op Google.. Weet iemand misschien wat ze bedoelt heeft en waar je die kunt kopen?
Ik ken wel een soort stoelen die een zadelvorm hebben, zodat je kan oefenen met galop e.d. Heb het ooit in een youtubefilmpje gezien. Maar de stoelen die jij bedoelt in paardenrugvorm ken ik niet. Bedoel je niet de flexchair?
Volgens mij bestaan er niet zulke stoeleb zal wel een grapje zijn geweest. Je hebt wel een barebackpad, maar zonder zadel rijden is echt niet zo moeilijk en hoef je niet te leren als je goed in het zadel kan zitten, iemand die onafhankelijk in het zadel zit kan ook zonder zadel rijden lijkt me, zeker als je paard netjes in balans loopt,
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Een vriendin van mij heeft wel een barebackpad, moet zeggen dat dat erg fijn is. Dan heb je toch een beetje dat "Zonder zadel idee"
horses_m
Geplaatst: 06-02-12 19:37
Heb daar nog nooit van gehoord wel zulk soort dekje dat als zadel dient maar voorderest neit...