Ik rijd in de carrousel les, en ik zat daar altijd op Spetter. Een schat van een pony, maar als de dood voor muziek. Hij hoefde maar een vogeltje door de boxen te horen fluiten, en daar ging die al. Nu gingen we 2 weken geleden oefenen op muziek. Het ging de hele tijd goed, maar in het laatste kwartier donderde ik eraf.... Ik ging er weer op, zonder muziek, ging goed. Nu moest ik er donderdag weer op en ging ze stijgeren er keihard galloperen. Ik met mijn instructeur overlegt, en afgesproken dat ik op een andere ga. Dit kon eerst niet omdat ze geen pony's meer hadden, want het mag geen paard zijn want die gaat harder en hij moet groot genoeg zijn om mij te dragen. Nu zijn er twee pony's gekomen, een wat grotere, zwart, Mon Cherie. En een kleinere bruine, Chichi. Ik mag waarschijnlijk zelf kiezen op wie en ik zag ze alletwee rijden in de les na mij. Ik had in de stal meer een klik met Mon Cherie, alleen toen hij in de bak moest rijden was hij best wel druk. De andere is wat kleiner, niet te klein maar wel aan de kleine kant, die liep wel heel rustig. Ik heb nu alleen geen idee welke! Mijn gevoel zegt Mon Cherie, alleen mijn verstand zegt Chichi..
Wat denken jullie?
Sorry voor het lange verhaal btw