geen voltes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 17:16

vandaag voor de 2e keer op floor gereden maar dat ging niet echt goed!!! Met stap ging alles prima enzo....maar in de draf deed ze nix!!! De voltes sneed ze af en maakt opeens uit zichzelf er een gebroken lijn van! als ik bijna bij de hoefslag was op de volte dan opeens op de andere hand rijden!! Met galop zo hard door de bak heen racen als het maar kon en totaaaaaal niet naar mn benen luisteren. Dan maar de teugels proberen, die hielpen nog minder en de zweep d8 ze dat ze moest galoperen (okeej ze is nog maar 4)
het enige wat goed ging was de overgangen naar de draf of galop en trug (zonder zweep Lachen Party!! Haha! *LOL* ) dat was goed, maar die figuren in de draf niet!!
Probeert ze me gewoon uit of is het iets anders??? Ik hoop niet dat ze het blijft doen want ik moet op dr rijden natuurlijk!!
alvast thnx!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:20

ik denk dat ze dat nog niet goed heeft geleerd. ik weet wat je doormaakt, expensive is prima gereden en nu is ie opeens klote Verward stopt niet, valt de hele tijd naar binnen, slomer enzovoorts gewoon rustig stap voor stap dan kom je er wel en als je iets goed doet rustig belonen door te kriebelen met je vingers op haar hals. succes Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:47

doet expensive zo?hij is juist goed in voltes rijden hoor vind ik meschien komt het door het voer?
Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:26

ja expensive is veel anders niet kwa voltes rijden ofzo hoor maar hij is sloom en valt de hele tijd naar binnen en hij krijgt gewoon een halfje biks, oplossing?? soraya succes ik hoop dat je et voor elkaar krijgt he

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:33

he sorya als je nou met je been en handen dtuurt meschien lukt het dan!oja yentl ik weet ook niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 6 bezoekers