Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nicky_rilana schreef:nee je vraagt welk boek, maar ik kan wel zeggen tegen jou ( of je leest het uit een boek) nou je moet je met je binnen been aandruken om te wijken, maar je weet dan niet of het schuin genoeg is of de achterhand voor gaat, of je op moet rijden of juist af moet remmen, of hij na geeft. zo kan ik nog zo veel dingen op noemen.

ramboe schreef:nicky_rilana schreef:nee je vraagt welk boek, maar ik kan wel zeggen tegen jou ( of je leest het uit een boek) nou je moet je met je binnen been aandruken om te wijken, maar je weet dan niet of het schuin genoeg is of de achterhand voor gaat, of je op moet rijden of juist af moet remmen, of hij na geeft. zo kan ik nog zo veel dingen op noemen.
Niet iedereen die 15 is rijdt op een manege en weet nog geen eens dat opzij gaan wijken heet.
ramboe schreef:nicky_rilana schreef:nee je vraagt welk boek, maar ik kan wel zeggen tegen jou ( of je leest het uit een boek) nou je moet je met je binnen been aandruken om te wijken, maar je weet dan niet of het schuin genoeg is of de achterhand voor gaat, of je op moet rijden of juist af moet remmen, of hij na geeft. zo kan ik nog zo veel dingen op noemen.
Niet iedereen die 15 is rijdt op een manege en weet nog geen eens dat opzij gaan wijken heet.

Leen_ schreef:Edit: even opgezocht, het is het zelfde boek wat Ilverette zegt. Alleen beetje andere titel.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
(kijk maar op de foto) Maar maakt niet uit is inderdaad hetzelfde boek! Echt een goed boek.