Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook erg goed is voor je balans/recht zitten op het paard! Je buik en rugspieren schijnen hiermee enorm getraind te worden! En wat ik zelf doe, hoepelen
Ook om soepel te blijven! Natas_jaa schreef:Dat met die fitness bal is een goeie! Ik heb nog ergens zon ding onder het stof liggen
Verder hoorde ik van iemand dat Xco-en (ofzoiets) In ieder geval een sport waarbij je met een buis grind heen en weer zwaaitOok erg goed is voor je balans/recht zitten op het paard! Je buik en rugspieren schijnen hiermee enorm getraind te worden! En wat ik zelf doe, hoepelen
Ook om soepel te blijven!
). Zo kwam ik er ook achter dat ik altijd mn rechter been meer naar voren had staan dan mn linker been, terwijl ik voor mijn gevoel wel gelijk stond! Hier ben ik heel bewust op gaan letten en nu sta ik automatisch weer op 1 lijn met mn voeten.
EmMilla schreef:Ik zou eens naar een fysio gaan en het daar vragen of hij het wil bekijken, mijn moeder loopt hard en liep scheef, heeft vele oefeningen geprobeerd om het te verhelpen maar het bleek dat der bekken scheef stond! 3 keer naar de fysio en het was helemaal over!
jveetje schreef:Daar heb ik ook last van, voel me ook vaak scheef zitten, mijn rijinstructrice van toen zei ook dat mijn pony best scheef was is het dan voor mij ook moeilijker om recht te blijven? Goede tips zijn er al gegeven