Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chanice92 schreef:ik leg ook me buiten been niet helemaal naar buiten, maar drijf daar juist een beetje mee aan.. en dat doe ik niet op de singel maar een heel klein stukje achter de singel. en dan bokt ze al!
het vreemde ervan is dat ze het rechtsom niet heeft?
Chanice92 schreef:ik duw haar achterhand ook niet naar binnen, even voor de duidelijkheid! tis meer dat ik er een heel klein beetje aandrijf, met een klein stukje naar achter.
en dat ze op de ene hand makkelijker is, dat klopt. alleen dat vercshilt per ding.
wijken en schoudebinnen waarts, kan ze dat inmiddels redelijk. linksom weet ze niet wat ik bedoel (en ik doe echt hetzelfde!)
en links om kan ze stellinge op rechten stukken gewoon naar binne en buiten doen.
rechtsom weer niet.
heb gewoon een raar paardje!
die helaas de basis niet goed aangeleerd heeft!
Chanice92 schreef:ik duw haar achterhand ook niet naar binnen, even voor de duidelijkheid! tis meer dat ik er een heel klein beetje aandrijf, met een klein stukje naar achter.
en dat ze op de ene hand makkelijker is, dat klopt. alleen dat vercshilt per ding.
wijken en schoudebinnen waarts, kan ze dat inmiddels redelijk. linksom weet ze niet wat ik bedoel (en ik doe echt hetzelfde!)
en links om kan ze stellinge op rechten stukken gewoon naar binne en buiten doen.
rechtsom weer niet.
heb gewoon een raar paardje!
die helaas de basis niet goed aangeleerd heeft!