Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helemaal omdat je schrijft dat ze het een volgende keer niet meer doet. Ik herken het wel van mijn paard, maar bij hem is het wel angst.
. midgie schreef:Is zeker geen uitproberen en heeft niks met fjord te maken, als de andere ruiter niet duidelijk een leider is dan is het logisch dat hij de gene niet vertrouwd en zo snel mogelijk van zijn rug af wil hebben , ga eens wat meer leren over het natuurlijke gedrag van paarden , dat geld ook voor de mensen die zeggen dat het uitproberen is,, een paard denkt zo niet , een paard volgt wat goed voor hem is en een vreemde ruiter voelt niet goed , dus ja wat voor keus heeft hij dan waar moet hij op kunnen vertrouwen??
midgie schreef:Is zeker geen uitproberen en heeft niks met fjord te maken, als de andere ruiter niet duidelijk een leider is dan is het logisch dat hij de gene niet vertrouwd en zo snel mogelijk van zijn rug af wil hebben , ga eens wat meer leren over het natuurlijke gedrag van paarden , dat geld ook voor de mensen die zeggen dat het uitproberen is,, een paard denkt zo niet , een paard volgt wat goed voor hem is en een vreemde ruiter voelt niet goed , dus ja wat voor keus heeft hij dan waar moet hij op kunnen vertrouwen??
. Eerst aan de longe en idd grondwerk doen. Ik wou in eerste de thiedeman gebruiken zodat ze net wat meer grip heeft mocht ze weer gaan rennen. Maar laat die er dan af
.
.