Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leer hem dat hij voorwaarts moet op je been, samen met je instructeur. Been --> geen reactie? ---> tikje. En verder benen heel stil. 

" maar als je 5 minuten zo zit voel je het al niet meer. Maar als iemand je met een vinger een 1 keer een stevige por geeft dan heeft dat veel meer effect. simongek schreef:ik zal eens kijken naar de cavalor voeding. Hebben ze hier lokaal niet maar zal eens naar ander verkooppunt kijken.
Hij krijgt op dit moment een supplement van pavo en een granenmix van subli. Daarnaast krijgt hij nog een schep meusli.
dus zeg maar 3 scheppen granenmix en 1 meusli. De meusli is van havens.
_Esther_87_ schreef:simongek schreef:ik zal eens kijken naar de cavalor voeding. Hebben ze hier lokaal niet maar zal eens naar ander verkooppunt kijken.
Hij krijgt op dit moment een supplement van pavo en een granenmix van subli. Daarnaast krijgt hij nog een schep meusli.
dus zeg maar 3 scheppen granenmix en 1 meusli. De meusli is van havens.
Welke muesli gebruik je? En welke granenmix?
ponyparadijs schreef:Voeding zou heel veel kunnen uit maken. En die van mij wordt echt heet van de perfomix. Maar dat is voor elk paard verschillend. Mijn paard werd ook niet heet van de kentucky lite e van havens. Terwijl er veel zeggen dat dat wel zo is!