Gevolg: slechter in de aanleuning, sneller afgeleid.... naja, je snapt het wel, zelf ben je ook niet geheel comfortabel met hoge nood. Zodra we op stal zijn, loopt hij dus leeg
Meestal staat hij al te piesen voor ik uberhaupt in staat ben het zadel af te halen. In mijn ogen heeft hij dus wel écht hoge nood.In het voorjaar ging hij met buitenrijden wel plassen onder het zadel, dus dat heb ik toen uitgebreid beloond. Hij heeft toen een tijdje standaard gepiest als ik er net op zat en we een pas of 4 gezet hadden
Ben hem maar blijven belonen, in de hoop dat hij het dan maar niet meer op zou houden. Ik heb hem sinds februari en hij heeft pas 1 keer onder het zadel gemest
Heb hem de hemel ingeprezen, maar ja, daarna is het nooit meer gebeurd. Ik heb er met rijden soms wel echt last van (nou ja, ik denk dat Cheetah er in feite meer last van heeft dan ik)... Zijn er mensen die dit herkennen of mensen die een tip hebben om hem te overtuigen dat hij ook onder het zadel zijn behoefte mag doen?
Hij geeft wel aan dat hij nood heeft, maar hem stilzetten of iets dergelijks werkt niet als aanmoediging. Hij wacht ook altijd tot hij op stal is, niet tot ik afgestapt ben.
Ik wist niet zo goed waar ik dit nu neer moest zetten
Maar het leek me geen 'medisch' ding aangezien hij er op stal geen moeite mee heeft.
maar het is niet meer gebeurd. Ik zal de tip van Britt eens uitproberen, wie weet! 
nu gelukkig 1 of 2x tijdens het rijden, scheelt mij weer afstappen (wij moeten de mest in de rijbak opruimen)