Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
o0eefje0o schreef:had/heb dit met mijn merrie ook idd buiten teugerl goed begrenzen. ( paard na buiten laten kijken dat de binnen schouder goed vrij is en veel ruimte heeft om al eerste te vertrekken. daarna in de galop goed recht zitten en je gewicht iets meer op je buiten been verplaatsen dat ze om in evenwichte te blijven niet na binnen kan vallen! dat is wat ik ion de galop met mijn merrie doen! en veeel belonen en optijd ontspannen
smeetjoew schreef:o0eefje0o schreef:had/heb dit met mijn merrie ook idd buiten teugerl goed begrenzen. ( paard na buiten laten kijken dat de binnen schouder goed vrij is en veel ruimte heeft om al eerste te vertrekken. daarna in de galop goed recht zitten en je gewicht iets meer op je buiten been verplaatsen dat ze om in evenwichte te blijven niet na binnen kan vallen! dat is wat ik ion de galop met mijn merrie doen! en veeel belonen en optijd ontspannen
Oei, naar buiten laten kijken? Op de buitenkant gaan zitten??
Sorry, maar dit is echt niet de oplossing. Integendeel, het is echt fout!
Laat je instructeur er eens naar kijken. Die kan exact zien wat er gebeurt en je helpen.