Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet iedereen zijn type, maar het gaat om resultaat toch en de methode is TOP!. Via zoeken kun je veel recenties lezen. Gewoon lessen nemen en ervaren wat het met je paard doet. Ik ben er van overtuigd dat je na enkele lessen resultaat gaat merken.
Abacab schreef:Wat ik van Antoine begrepen heb is dat klinische HK veroorzaakt wordt door een rijtechnische tekortkoming van de ruiter. Waarom hebben topruiters nooit paarden met HK? Juist omdat zij hun paarden correct rijden.
Met een goede trainer zou je dus net zo ver moeten kunnen komen als een AdB.
@Intel, jij spreek over gediplomeerde instructeurs.
Van welke organisatie gaat dat uit?
Wie neemt de examens af?
Wie staat garant voor de kwaliteit van de instructeurs?
), schaadt het niet.
Barcelano schreef:Even hier op in haken: Bonfire had hoefkatrol in een verre gradatie, en er lopen er wel meer rond.
Dus zo lang een dier heeft kun je niet van 'had' spreken. Wel valt er de ene keer rijtechnisch mee te leven, en wie weet draagt AdB daar een steentje aan bij, de andere keer niet. 
liesdix schreef:Mijn paard heeft de diagnose klinische hoefkatrol gekregen. Hij had een ontsteking op beide hoefgewrichten aan de voorbenen. Echter is er niks te zien op foto's. Nu is mijn paard enorm scheef, en ik las iets over Antoine de Bodt. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die iets gelijkaardig aan de hand hebben en wat ze eraan hebben gedaan. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde lesgevers in het rechtrichten en welke zijn dat. Mijn paard staat in Zutendaal (Limburg) en ik geef hem nooit op. Ik geloof dat het aan zijn scheefheid ligt dus ik ga dat oplossen. Dus als er iemand een goede lesgever zou weten bij mij in de buurt mag dat ook altijd.