Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natascha schreef:Is het een arabiertje? Daarbij komt het vaak voor dat ze hun staart naar links dragen. Schijnt ook een arabische sage aan vast te hangen die ik niet ken maar zal wel weer iets van de hand van Mohammed zijn ofzo![]()
Bij niet arabieren kan het idd duiden op rugklachten aan de kant waar de staart ophangt.
Verder draagt hij als hij erg opgewonden is zijn staart helemaal op zijn rug. Ik zou het bij andere rassen niet weten wat dit inhoudt
AnneOmie"]
[quote="Natascha schreef:Is het een arabiertje? Daarbij komt het vaak voor dat ze hun staart naar links dragen. Schijnt ook een arabische sage aan vast te hangen die ik niet ken maar zal wel weer iets van de hand van Mohammed zijn ofzo![]()
Bij niet arabieren kan het idd duiden op rugklachten aan de kant waar de staart ophangt.
Verder draagt hij als hij erg opgewonden is zijn staart helemaal op zijn rug. Ik zou het bij andere rassen niet weten wat dit inhoudt 
Fjordenmaniak schreef:
Trekt ze haar staart op de andere hand de andere kant op?
), dus wat dat betreft zou het ook een gewoonte kunnen zijn... 

Citaat:Is het een arabiertje? Daarbij komt het vaak voor dat ze hun staart naar links dragen. Schijnt ook een arabische sage aan vast te hangen die ik niet ken maar zal wel weer iets van de hand van Mohammed zijn ofzo