Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En omdat zij gaat bokken ga ik weer meer gespannen zitten etc. Ik heb vorige week eigenlijk pas ontdekt dat al dat geklier over is als ik er zelf ontspannen op zit. En ik geef dat rare beest helemaal gelijk. Ik zou ook dwars doen als er iemand op mijn rug liep te butsen.

). Maar in ieder geval, ik dus afstappen en ik leid mijn zwaar gestresste paardje langs een opening in het maisveld. Op dat moment zag ik pas waarom ze zo bang was: een dode ree lag daar op de grond (ik bespaar jullie de details, maar volgens mij is ze onder/in de machine terecht gekomen...
). Ik vond het dus ontzettend knap dat ze dat al zo vroeg doorhad en dat ze er toch alles aan deed om mij duidelijk te maken dat daar iets engs was, en dat we daar niet langs moesten gaan. Paarden zijn naar mijn menign gewoon super slim, maar dat zijn jullie denk ik wel met mij eens...
AlmostBlack schreef:Ik vond het dus ontzettend knap dat ze dat al zo vroeg doorhad en dat ze er toch alles aan deed om mij duidelijk te maken dat daar iets engs was,
Angeliek"]
[quote="AlmostBlack schreef:Ik vond het dus ontzettend knap dat ze dat al zo vroeg doorhad en dat ze er toch alles aan deed om mij duidelijk te maken dat daar iets engs was,
Hij is zo werkwillend, maar hij snapt me gewoon niet en dat vind ik eigenlijk heel erg sneu.