Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Is het zadel weleens nagekeken? Kan zijn dat het niet lekker ligt.
En heb je les want ik denk dat diegene je beter kan helpen, dan wij hier op bokt wij kunnen niet zien wat je fouten zijn en waarop je paard reageert.
MaritGalinda schreef:Tigra_ schreef:Is het zadel weleens nagekeken? Kan zijn dat het niet lekker ligt.
En heb je les want ik denk dat diegene je beter kan helpen, dan wij hier op bokt wij kunnen niet zien wat je fouten zijn en waarop je paard reageert.
het zadel ligt goed, ze heeft al 3 jaar hetzelfde zadel dus dat zal het niet zijn.
degene die mij lesgeeft zegt ook dat ik het goed doe maar dat ze gewoon dwars is.
maar mijn probleem is wat kan er tegen doen!
Citaat:Nouja paarden veranderen dus als het in de tussentijd nooit nagekeken is zou ik het toch laten nakijken. Gezien je intensiever bent gaan rijden en je paard gegroeid zal zijn in z'n spiermassa.
Daar heb je toch een instructrice voor die jouw helpt met je problemen als zij je niet kan helpen met je probleem misschien tijd voor iemand met andere ideeën.
MaritGalinda schreef:Citaat:Nouja paarden veranderen dus als het in de tussentijd nooit nagekeken is zou ik het toch laten nakijken. Gezien je intensiever bent gaan rijden en je paard gegroeid zal zijn in z'n spiermassa.
Daar heb je toch een instructrice voor die jouw helpt met je problemen als zij je niet kan helpen met je probleem misschien tijd voor iemand met andere ideeën.
Het zadel wordt best wel vaak gecontroleerd (laatst nog).
Ik heb nu nieuwe ideeen nodig want daarom zet is dit bericht op bokt!
Citaat:Het lijkt me gewoon een symptoom van ongemak. Misschien dat ze vast zit en daardoor niet voldoende buiging kan maken in haar lijf en daardoor haar makkelijke kant op gaat als verzet.
Of jij bent gewoon niet duidelijk genoeg in wat je precies van haar wil maar gezien je instructrice zegt dat je niets fout doe zou ik er niet van uitgaan dat ze je aan het pesten is.
MaritGalinda schreef:Citaat:Het lijkt me gewoon een symptoom van ongemak. Misschien dat ze vast zit en daardoor niet voldoende buiging kan maken in haar lijf en daardoor haar makkelijke kant op gaat als verzet.
Of jij bent gewoon niet duidelijk genoeg in wat je precies van haar wil maar gezien je instructrice zegt dat je niets fout doe zou ik er niet van uitgaan dat ze je aan het pesten is.
okee maar wat zou daartegen helpen?