Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RusselNuwell schreef:Bedankt voor de reacties, wanneer ik weer les heb ga ik de tips zeker proberen. Galop op kleine volte waren we mee bezig in de les, dat ging de eerste paar keren goed, maar daarna sprong hij echt na 1 galopssprong al over op rechts, dat is ook waarom ik vrij veel moeite heb hem terug te nemen voor hij overspringt.
@Barcelano; als ik een balkje in de hoek gebruik, moet ik dan boven het balkje aanspringen of net ervoor?
RusselNuwell schreef:Bedankt voor de reacties, wanneer ik weer les heb ga ik de tips zeker proberen. Galop op kleine volte waren we mee bezig in de les, dat ging de eerste paar keren goed, maar daarna sprong hij echt na 1 galopssprong al over op rechts, dat is ook waarom ik vrij veel moeite heb hem terug te nemen voor hij overspringt.
@Barcelano; als ik een balkje in de hoek gebruik, moet ik dan boven het balkje aanspringen of net ervoor?
_Esther_87_ schreef:RusselNuwell schreef:Bedankt voor de reacties, wanneer ik weer les heb ga ik de tips zeker proberen. Galop op kleine volte waren we mee bezig in de les, dat ging de eerste paar keren goed, maar daarna sprong hij echt na 1 galopssprong al over op rechts, dat is ook waarom ik vrij veel moeite heb hem terug te nemen voor hij overspringt.
Tja, dit vind ik ook geen oplossing....Een paard wat iets overduidelijk heel erg moeilijk vind, het vervolgens nog moeilijker maken en verwachten dat daar de oplossing ligt is niet echt heel erg handig.
...