Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
kehdra schreef:Een halve stal; betekend dat dat er ook iemand anders op rijd?
waarschijnlijk zet die persoon hem in een lekkere rengalop zodra ze op het strand is, en is het paard hier aan gewend.
Waarschijnlijk was hij dus niet bang, maar wilde hij gewoon gáán
Beterschap met je hand!
Roosch schreef:kehdra schreef:Een halve stal; betekend dat dat er ook iemand anders op rijd?
waarschijnlijk zet die persoon hem in een lekkere rengalop zodra ze op het strand is, en is het paard hier aan gewend.
Waarschijnlijk was hij dus niet bang, maar wilde hij gewoon gáán
Beterschap met je hand!
Ja, dat dacht ik ook.
Of heeft het paard misschien nooit een strand gezien en wist hij niet wat hem overkwam?
Uit je verhaal kan ik niet opmaken of het angst of enthousiasme van hem was, of misschien zelfs staken..
Beterschap met je hand, niet prettig.
kamiekekite schreef:En de eigenares rijdt nooit op het paard dus ik denk dat hij nog nooit echt op strand is geweest .
X
JJane schreef:Een haflinger heeft een flinke bos haar op zn nek, daar kan je je goed aan vast houden. Laat hem even lekker rennen, wordt hij vanzelf rustig. Iedereen krijgt er zin in op het strand ook honden en kinderen. En jou pony moet rustig aan doen. Vind het gewoon een beetje zielig voor hem.
JJane schreef:Een haflinger heeft een flinke bos haar op zn nek, daar kan je je goed aan vast houden. Laat hem even lekker rennen, wordt hij vanzelf rustig. Iedereen krijgt er zin in op het strand ook honden en kinderen. En jou pony moet rustig aan doen. Vind het gewoon een beetje zielig voor hem.
Een paard/hond moet ten alle tijden onder appél staan en daarmee basta.CM_ schreef:Ik denk dat je er gewoon nog niet aan toe bent om met deze pony een strandrit te maken.
Als een paard fris is, is afstappen het laatste dat je moet doen....
Voor paarden kan een strand echt het ultime zijn, ze moeten en zullen dan even de benen strekken
Maar ik ben bang dat dit paardje gewoon te fris voor jou is als jij dit een beetje eng vind.
)