Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het gekke is dat ik dus eigenlijk geen druk meer op de teugel had, toen hij aan de kletter ging heb ik eerst geprobeerd tegen te houden, toen dat niet werkte heb ik losgelaten en alles anders geprobeert. Aanraken, praten, verzitten, ik weet het allemaal niet meer wat ik heb geprobeert. Maar er was geen land mee te bezeilen..
dazzy schreef:ken meer friezen die daar een handje van hadden, ik kijk even mee ben heel benieuwd..

) en deze hadden ook vlucht gedrag. Maar niet zo erg als de hier boven beschreven fries. smeetjoew schreef:Daar moet lichamelijk iets mis mee zijn. Kan niet anders. Mijn eerste gedachte is ook kissing spines. Op hol slaan is een van de symptomen ervan.
Ik zou z'n rug eens op de foto zetten. Mocht er niets mis zijn, dan kan je dat iig uitsluiten en is het zeer waarschijnlijk iets rijtechnisch.
franka75 schreef:Ik zeg bind er een pop op en ga er achter met lange lijnen of longeerlijn zodat het lijkt of hij zelfstandig ermee loopt en je eventuele paniek reacties beter kan opvangen , die pop valt er niet af. en verder met de bal tegen hem aan goouien zachtjes en laten stuiteren over hem heen. en met vlaggetje van plastig aan de longeer zweep echt alles bedenken waar hij vandoor kan schieten.
Hij is echt als de dood blijkbaar.