Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik rijd sinds 2 maanden ongeveer een paard. Maar toch heb ik elke keer het gevoel dat ze niet helemaal lekker loopt. Bijvoorbeeld van het gras naar het asvalt rijden dan struikeld ze elke keer. Ook andersom. Ook loopt ze niet helemaal kreupel maar ze loopt gewoon niet echt lekker zegmaar, ook als je met haar figuren wilt gaan rijden dan loopt ze te hinken.
Heb dat toen tegen de eigenaar gemeld. We hebben de dierenarts gebeld. En die kwam al snel. We hadden medicijn gehad ''metacam'' dat is voor onstekingen. En ze moest 2 weken rust hebben. Dat hebben we gedaan. Toch is ze nog niet genezen. We moesten het melden als het nog steeds niet goed was. Dat hebben we gedaan en moesten we langs komen bij de kliniek voor foto's te maken.
We hadden een afspraak staan, maar ze ging de trailer niet in..
Dus afspraak maar weer afgezegd. Haar ijzer was er onderuit dus hebben we haar maar eventjes weer rust gegunt, ze heeft nog 2 weken stil gestaan. Nu heb ik haar sinds maandag en vandaag gereden. Maandag ging het wat minder. Maar vandaag ging het gewoon weer super goed, maar het kan goed zijn dat het morgen weer helemaal mis is als ik ga rijden. Wel rijd ik meestal alleen maar buiten en ik stap bijna alleen maar..Ze is trouwns al wel 19 jaar oud.
Weten jullie mischien wat het is??
Ik hoop iets te horen van jullie
. Ik zou echt zo snel mogelijk foto's laten maken.