Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinky12 schreef:Misschien moet hij eerst even z'n zakcentjes kwijt...gaan jullie meteen naar buiten?
Waarom niet eerst deze pony aan het werk zetten en daarna buiten uitstappen.Bouw dit steeds verder uit,hij moet leren dat buitenrijden ontspaning is.
Sommigen zijn trouwens onverbeterlijk hoor maar zou het eens op deze manier proberen.
Succes
, wel moesten we dan zo nu en dan stilstaan omdat de rest te ver achter lag... Ilse_123 schreef:ik heb er ook zo'n een onder mijn kont gehad, ook een bejaarde tante. precies wat jij beschrijft, dribbelen, slingeren, niet stil kunnen staan. ze was wel goed te houden, maar ik had na elke rit flinke blaren. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ze een stuk rustiger was als ik de teugels gewoon lang liet, dan stapte ze wel veeel te hard door (en ging dan soms sneaky aan draven), maar ze slingerde niet meer en ik kreeg geen blaren meer, wel moesten we dan zo nu en dan stilstaan omdat de rest te ver achter lag...
)
.