Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mika11 schreef:Ik zag dat hij 2 jaar manegepaard is geweest.
Hij is misschien niet goed doorgereden in die 2 jaren en zal wel op een paar plekken vastzitten in z'n lijf.
Misschien kun je hem eens goed na laten kijken, om te zien waar hij vast zit.
Zelf heb ik goede ervaringen met Karianne Ruth van Lodash (www.lodash.nl). yvet31 schreef:Mmm. Denk dat het op dit moment nog niet zo erg is dus daarom ga ik er nu heel erg op letten. Heb hem ook pas vanaf vorige week dindsdag
yvet31 schreef:niet bij alles moet je een osteopaat inroepen vind ik,
ik denk dat met veel oefeningen en goede begeleiding die ik straks krijg lukt het me wel,
daarom zijn tips ook welkom
bedankt voor de laatste tip, ik ga daar maar eens mee aan de gang
Shenavallie schreef:Wat de vorige bokkers al schreven: laat een chiropractor komen, die kan precies aanvoelen waar het beestje vast zit. Soms is dat op een heel andere plaats dan dat het iets laat zien. De chiropractor laat je tevens zien wat je kunt doen om hem fijner te laten lopen. Ga in ieder geval niet zelf klungelen, want daar kun je het alleen maar erger mee maken.Zelf heb ik goede ervaringen met Karianne Ruth van Lodash (http://www.lodash.nl).
Royal45 schreef:Shenavallie schreef:Wat de vorige bokkers al schreven: laat een chiropractor komen, die kan precies aanvoelen waar het beestje vast zit. Soms is dat op een heel andere plaats dan dat het iets laat zien. De chiropractor laat je tevens zien wat je kunt doen om hem fijner te laten lopen. Ga in ieder geval niet zelf klungelen, want daar kun je het alleen maar erger mee maken.Zelf heb ik goede ervaringen met Karianne Ruth van Lodash (http://www.lodash.nl).
Ik heb een hele slechte ervaring met Karianne van Ruth. Haar behandeling heeft niks geholpen! Ik zie geen resultaat!
Mijn paard was tijdens de behandeling ook helemaal niet rustig en gaperig of kauwend.
Ik raad je osteopaat FranK Dirckx aan! Super goed!
Motje11 schreef:Lekker makkelijk, iedereen altijd maar doorsturen naar fysio's, zadelmakers, tandartsen enzovoort.
GamblersCup schreef:Motje11 schreef:Lekker makkelijk, iedereen altijd maar doorsturen naar fysio's, zadelmakers, tandartsen enzovoort.
Beter dan vanaf een beeldscherm advies gaan lopen geven terwijl je geen idee hebt van het paard.
Ik ben er niet voor direct te schreeuwen "naar de osteopaat!!". Maar in dit geval zou ik daar zeker ook wat geld aan uitgeven. Doet je paard goed op dat moment, en deze persoon kan je vertellen welke oefeningen je kunt doen om het beter te laten worden. Waar je dan dus zelf mee aan de slag kunt.
luuklover schreef:Heel veel stelling oefenen ofzo??Succes er mee!!!!:D