Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shayen08 schreef:Het erge is dat ik mijn pony niet laag en rond kan rijden of op de hoogte dat ik zelf wil. Dat snapt ze niet en heeft ze volgens mij nooit goed geleerd.(achteraf gezien wel heel stom) Hoe kan je dat een pony goed leren??
Het zou best kunnen dat ik te veel met mijn handen doe, maar te weinig impuls is het zeker niet. Ook zodra ik ga wijken komt ze met haar hoofd omhoog. Ik denk dat haar rug erg vast zit alleen weet ik niet wat ik daaraan kan laten doen. Mijn pony wordt ong. om de maand gemasseerd.
Wel bedankt voor de tips.
en die zijn meestal ook niet zo duur
ik kan me voorstellen dat het aanbod op Texel beperkt is.... shayen08 schreef:Ik wil indd nieuwe instructeur zoeken en erg gaan oefenen, maar er is 1 probleem: Ik woon op texel dus kan ik niet echt goed aan goede instructie komen:( 1 van de beste instructeurs van Texel wil geen kinderen les geven zegt ze terwijl ze wel andere kinderen les geeft:( en nu ben ik bezig met een andere goede maar die is erg duur(heb ik er wel voor over!!) en weet ik ook nog niet of zij wil. Je hebt helaas niet zo veel keus hier....
_Esther_87_ schreef:shayen08 schreef:Ik wil indd nieuwe instructeur zoeken en erg gaan oefenen, maar er is 1 probleem: Ik woon op texel dus kan ik niet echt goed aan goede instructie komen:( 1 van de beste instructeurs van Texel wil geen kinderen les geven zegt ze terwijl ze wel andere kinderen les geeft:( en nu ben ik bezig met een andere goede maar die is erg duur(heb ik er wel voor over!!) en weet ik ook nog niet of zij wil. Je hebt helaas niet zo veel keus hier....
Ja ik zag het, dat maakt het wel heel lastig...Ik hoop dat je toch iemand vind, je komt op mij heel serieus en fanatiek over en zou het echt hartstikke zonde vinden als je geen goede instructeur vind omdat je toevallig een beetje in een uithoek woont...Vind het jammer dat ik helemaal in Brabant woon, ik zou jou echt heel graag willen helpen.
Ik denk trouwens dat als je iemand vind, het wel verstandig is een tijdje geen wedstrijden te rijden. Het heeft toch geen zin om te gaan als je pony niet netjes nageeflijk blijft en de extra spanning die het met zich meebrengt (van ik heb dit weekend wedstrijd dus het moet nu goed gaan) kan je dan voorlopig missen als kiespijn lijkt me zo. En als je hiermee lekker een tijdje aan het werk gaat is het alleen maar extra leuk om straks weer wedstrijden te rijden als het wel goed gaat!