Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kleinvosje schreef:Oei, ik denk dat je alleen al met de eerste zin een heleboel bokkers over je heen zult krijgen. Met 2,5 beleren is nou niet echt iets wat gewaardeerd wordt...
Maar goed, je probleem valt alleen te verhelpen als je consequent bent, heb je les? Laat dan je instructrice er eens naar kijken.
kleinvosje schreef:Oei, ik denk dat je alleen al met de eerste zin een heleboel bokkers over je heen zult krijgen. Met 2,5 beleren is nou niet echt iets wat gewaardeerd wordt...
Maar goed, je probleem valt alleen te verhelpen als je consequent bent, heb je les? Laat dan je instructrice er eens naar kijken.
picassojava schreef:kleinvosje schreef:Oei, ik denk dat je alleen al met de eerste zin een heleboel bokkers over je heen zult krijgen. Met 2,5 beleren is nou niet echt iets wat gewaardeerd wordt...
een paard aan 2.5 jaar beleren is totaal niets verkeerk ik zeg niet dat je er in 1 keer een zadel moet opgooien maar er is echt niets mis mee