Ik heb 4,5 jaar gereden en ben nu een jaar gestopt. Ik ben toen door met voetbal gegaan. Daar ging het verder mis.. Ik had al tijdens het rijden klachten over m'n knie, maar met voetbal ging dat goed mis! Mijn kruisband is toen afgescheurd. Ik kon even niet meer lopen en met voetbal ben ik ook gekapt. Deze zomer ben ik weer op het paard gestapt op vakantie en dat ging goed. Ik wil weer gaan rijden, maar is dat wel zo verstandig? Op vakantie reed ik niet zo actief, zoals ik normaal doe. Mijn fysio zegt dat het moet kunnen. Dus mijn vraag ; Is dit verstandig?
Zaina
Geplaatst: 12-08-11 18:42
Als jouw fysio zegt dat dat kan, wie zijn wij dan om te zeggen van niet?
capopjekop
Geplaatst: 12-08-11 18:43
Ik neem aan dat je fysio verstand van zaken heeft. Ik zou gewoon rustig aan proberen, niet meteen volle bak gaan rijden, dan zie je snel genoeg of je er last van krijgt of niet.
s6801881
Geplaatst: 12-08-11 18:48
Inderdaad, als je fysio zegt dat het kan kun je het in ieder geval proberen. Begin rustig en bouw langzaam op. Als je een grens tegenkomt: niet forceren. Als je dan nog bij de fysio loopt kan je het ook eventjes bespreken. In mijn ervaring kan het wel even duren voordat je ook weer lekker parcoursen kan springen, dat blijkt een behoorlijke aanslag te zijn op je knie, maar dat moet op den duur ook wel kunnen hoor!
Tigra_
Geplaatst: 12-08-11 20:04
Je zult vanzelf voelen of het verstandig is. Als je teveel last krijg stop je gewoon. En als je gewoon rustig opbouwt lijkt het me geen probleem.