HELP!!!! SHET IS NIET TE HOUDEN ONDER HET RIJDEN!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 00:48

fsoudan schreef:
Goh wat helpen we hier weer Mensen even voor alle duidelijkheid, we hebben het hier tegen een meid van 13.
Laten we even volwassen zijn, ja soms is het moeilijk Haha! en even vriendelijk advies geven.



Mijn bijrijdster is ook 13 (van Jamaica) en die weet wel dat als ik haar 1x als beschreven op jamaica aantref, ik haar er hoogstpersoonlijk vanaf schop!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 08:44

Heeyzs.. ik trap heus niet hard hoor. kben hier net nieuw en word meteen afgezeken Huilen !!!! Kdenk dat ik wel weer een ander forum zoek Boos! !!! Als ik nie op les mag dan mag het nie!.. En ik blijf wel rijden want dat heeft hij nodig! Hij is gewoon te dik voor een hengst en heeft veel beweging nodig! Verward Mijn vriendin gaat vanmiddag mee Verdrietig (die heeft ook paard gereden) en we doen hem aan de longeerlijn als ik erop zit.. en kijken hoe het galloperen dan gaat!!!! Scheve mond

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:22

IloveShets schreef:
Heeyzs.. ik trap heus niet hard hoor. kben hier net nieuw en word meteen afgezeken Huilen !!!! Kdenk dat ik wel weer een ander forum zoek Boos! !!! Als ik nie op les mag dan mag het nie!.. En ik blijf wel rijden want dat heeft hij nodig! Hij is gewoon te dik voor een hengst en heeft veel beweging nodig! Verward Mijn vriendin gaat vanmiddag mee Verdrietig (die heeft ook paard gereden) en we doen hem aan de longeerlijn als ik erop zit.. en kijken hoe het galloperen dan gaat!!!! Scheve mond


sorry Schijnheilig Bloos
maar het klonk een beetje raar toen je zo begon over dat schoppen en slaan, ik kan gewoon daar niet zo goed tegen, snapie?

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 13:12

Ow.. maar vandaag weer wezen rijden op hem en het ging SUPER!! hij heeft gewoon nog nooit zo goed gelopen.. eerst had me vriendin heb vast aan de longeerlijn terwijl ik erop zat.. het galloperen ging zow beter! en daarna heb ik gewoon ook los gegalopeert en een klein sprongetje gemaakt.. hij heeft gewoon nog nooit zoww gelopen!!! Echt het ging heel goed!!!

Kusjes Rianne

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:02

goed zo OK dan!
ga zo door, zou ik zeggen *LOL*

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:07

anders vraag je aan je vriendin of ze vaker meegaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:38

IloveShets schreef:
ik mag nie op paardrijles.. het is ook mijn verozrgpony he!!! ik zit ook op majorette en doe daar mee wedstrijden(kost best duur). duzzss.. en daar heb ik ook geen tijd voor!!


Je mag niet op paardrijles maar je rijdt wel op die shet? Lijkt me wel handig als je eerst de basisprincipes een beetje kent he.
Zeur gewoon bij je ouders voor les, zo duur is het nou ook weer niet.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 16:04

IloveShets schreef:
Heeyzs.. ik trap heus niet hard hoor. kben hier net nieuw en word meteen afgezeken Huilen !!!! Kdenk dat ik wel weer een ander forum zoek Boos! !!! Als ik nie op les mag dan mag het nie!.. En ik blijf wel rijden want dat heeft hij nodig! Hij is gewoon te dik voor een hengst en heeft veel beweging nodig! Verward Mijn vriendin gaat vanmiddag mee Verdrietig (die heeft ook paard gereden) en we doen hem aan de longeerlijn als ik erop zit.. en kijken hoe het galloperen dan gaat!!!! Scheve mond


Ehmm...je kunt met die shet ook verder gaan met longeren zodat hij genoeg beweging krijgt. Doe ik immers ook bij mijn vverzorgshet Lachen Die longeer ik altijd...(ik ben nl. te groot voor haar, al zou ze me denk ik wel kunnen houden)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 17:16

IloveShets schreef:
.. als je met je voeten in z'n buik trapt (hard) dan gaat ie bokken ook met de zweep op de kont slaan


Je eigen woorden, ik heb dat woordje hard er niet bijverzonnen, je zegt het zelf

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 17:16

Heey het gaat nu tog al wat beter!!!! Ennuh het is een verzorgpony van me!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 20:32

Ik trap heus niet hard hoor.. ennuh ik ga hier maar weer weg want ieder1 doet onaardig tegen me snik!!
Vaarwel everbody misschien kom ik nog wel eens kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:45

IloveShets schreef:
Ik trap heus niet hard hoor.. ennuh ik ga hier maar weer weg want ieder1 doet onaardig tegen me snik!!
Vaarwel everbody misschien kom ik nog wel eens kijken!


En hoe zal het komen dat iedereen onaardig doet?
Sorrie hoor maar als ik ergens zie staan ALS IK MIJN PONY TRAP (HARD) dan gaat er wel een alarmbelletje rinkelen Scheve mond

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 21:16

IK TRAP NIET HARD!!! JULLIE ZIJN GEWOON EEN STELLETJE ZEIKMENSEN!! IEDER1 ZEIKT!!! DIT FORUM IS OOK NIKS!!!!!!!!! IK BEN HIER NET 3 OF 4 DAGEN EN WORDT GELIJK HELEMAAL AFGEZEKEN!!! NOUWW DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:33

IloveShets schreef:
IK TRAP NIET HARD!!! JULLIE ZIJN GEWOON EEN STELLETJE ZEIKMENSEN!! IEDER1 ZEIKT!!! DIT FORUM IS OOK NIKS!!!!!!!!! IK BEN HIER NET 3 OF 4 DAGEN EN WORDT GELIJK HELEMAAL AFGEZEKEN!!! NOUWW DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!


Hoi,

die "stelletje zeikmensen" zijn anders wel mensen met veel verstand met paarden.
Maar het is ook wat jij onder hard trappen verstaat??
En dat je word afgezeken is niet zo gek met zoiets. Maar dat heb je waarschijnlijk gewoon net een beetje verkeerd neergezet dat kan altijd gebeuren.
Maar je moet wel bedenken dat dit een forum is waar profi`s en amateurs rond"kijken" die bij elkaar enorm veel weten en zo proberen je te helpen.
Ik heb hier intussen ook al erg veel geleerd en ik blijf hier ook bijleren.
Maar in ieder geval zou ik niet zo snel hen tot zeikmensen maken omdat ze kritiek op je hebben want iedereen heeft wel wat kritiek op een ander........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 00:06

Zo is het wel weer genoeg geweest.

Iloveshets: het is niet netjes om HOOFDLETTERS te gebruiken. Het staat schreeuwerig namelijk. Behalve dat zou je ook eens kunnen proberen om wat netter te typen, je hebt nu erg veel typfouten en dat maakt de berichten lastiger om te lezen.