Heel fijn dat je me wat tips hebt gegeven
Had al eerder n topic geopend bij HAW met filmpjes uit een andere les, maar voor de meeste waren de filmpjes te onduidelijk om tips te kunnen geven, wat ik erg jammer vond.
Maar idd, mn houding alleen al is een hoop aan te verbeteren en de tips die je geeft zijn ook zeker de moiete waard om op te gaan letten.
Houding vind ik alleen zo lastig om te verbeteren, mede omdat ik, als ik gewoon rechtop sta, ook zo'n profiel heb.
Hoofd steekt naar voren, schouders hangen naar voren en die 'S' in mn rug klinkt ook heel herkenbaar als ik naar mezelf kijk.
Heb ik het goed als ik denk dat, als ik ik die houding al een stuk verbeter, het doorzitten hiermee ook beter/stiller gaat?
En als gevolg daarweer van ook de achterhand van het paard meer kan activeren door mn zit?
edit: het is trouwens niet mijn eigen paard, maar het paard van de manege eigenaar. Ik rij haar slechts 1x per week en neem om de 2 weken een priveles. Het paard word verder nog 1x in de week door iemand anders gereden in de les en word soms bijgereden door n meid die op de manege werkt. Hoop over een tijdje dit paard te kunnen leasen, zodat we meer samen kunnen gaan werken en er ook makkelijker vooruitgang komt