Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Happie schreef:Ik zou zeggen niet doen. Het is veel makkelijk om een pony iets aan te leren dan om het weer af te leren.
Daarnaast heb je wel wat ervaring maar in mijn idee nog lang niet genoeg om dat zelf allemaal te doen. Wellicht kan je iemand vinden die je pony koestmak maakt dat je zelf mag kijken en dat hij of zij je ook het een en ander kan uitleggen? Vind 3 weken tijd wel erg kort om een pony voor de kar te zetten.
roxy_ZharaX schreef:Happie schreef:Ik zou zeggen niet doen. Het is veel makkelijk om een pony iets aan te leren dan om het weer af te leren.
Daarnaast heb je wel wat ervaring maar in mijn idee nog lang niet genoeg om dat zelf allemaal te doen. Wellicht kan je iemand vinden die je pony koestmak maakt dat je zelf mag kijken en dat hij of zij je ook het een en ander kan uitleggen? Vind 3 weken tijd wel erg kort om een pony voor de kar te zetten.
ik weet mensen die ze opleren voor d koets van mijn vriendin. En hij was perfect beleerd in 3weken( vind ht zelf ook wel kort). mar ze verblijven daar ook.
Citaat:Toch blijft 3 weken erg kort in mijn idee je zal toch eerst aan de slag moeten met lange lijnen dan langszaam gewicht er achter inspannen en een kar er achter. Zou zelf niet mijn voorkeur hebben
Citaat: