Ik zal het proberen in het kort uit te leggen ,
Al vanaf me 5 e jaar zat ik op shetlanders ,ik ben gaan lessen toen ik 8 jaar was op een pony club
Toen ik 16 jaar was kocht ik me eigen pony die ik 5 jaar heb gehad,was niet een van de makkelijkste ,maar ik deed er alles mee buiten ritten alles
Vanaf me 21e jaar tot zeker me 30e jaar heb ik niet gereden ,omdat ik was gaan samen wonen en later getrouwd
Daarna wel wat gereden op verschillende paarden
Ik kon toen een leuk paardje leasen en dat heb ik toen gedaan ,in het begin super braaf maar toen de winter aanbrak ,begon ze opeens te bokken en te stijgeren waar ik dus absoluut niet van hou
Ben af gestapt en er nooit meer op ,heb dit paard ook direct opgezegd
Nu ben ik inmiddels 47 en ben nog steeds elke dag bij de paarden ,omdat mijn dochter nu een eigen hafdame heeft super braaf ,lief betrouwbaar ,en toch durf ik er niet echt op
Me dochter zeurt maar ,Mam ga nou op Diva ze is super braaf ,ja dat zie ik ook wel
Ik vraag mezelf ook steeds af ,wat is nu de rede dat ik er niet echt op ga ?
Misschien een paar prive lessen nemen zodat ik weer vetrouwen krijgt
Een stalgenootje heeft een super braaf paard ,die heeft aangeboden je mag mijn paard ook wel kan je samen met je dochter naar buiten ,leuk gezellig denk ik dan ,Maar ik durf niet
Wie kan me advies geven ,ik ben niet echt bang of angstig ,maar weet ook niet waar het vandaan komt
Ik lees graag de reactie`s met eventuele adviezen

Als dat allemaal goed gaat kan je met rijlessen beginnen!