Niet langs de bakrand, TS, kuilen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dieke94

Niet langs de bakrand, TS, kuilen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 13:52

Toch maar plaatsen bij rijtechnisch al heb ik ook vragen die beter bij medisch zouden passen... :o

Als eerst, Mijn eigenwijze lieve meid vind het erg lastig om netjes langs de bakrand te lopen laat staan dat ze netjes door de hoeken gaat als ik dat wil. Vorige week heb ik in de les samen met mijn instructrice gelet op het hoeken rijden en dat ging aardig goed, nu de randen nog. hebben jullie tips?

Een medische vraag, Laten jullie jaarlijks de tandarts komen?

En als laatst, Ik de wei zitten erg veel kuilen (te vroeg t land op), ik vind het niet erg verantwoord om er in de rijden, wat denken jullie:
Een keer per week (bijvoorbeeld) moet dan maar...
NEE, niet doen!
Kan wel, rustig rijden :?

Laat je je mening achter?

/3 /3

Wietsje92

Re: Niet langs de bakrand, TS, kuilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 13:54

Ik ga zelf niet in het weiland rijden. Bij mij in het weiland zitten ook een paar kuilen (en dat is niet van te vroeg erop, want die zaten er al in voordat ik dat ging huren), voor je het weet let je niet goed op en struikelt je paard of wat dan ook.

Elles

Re: Niet langs de bakrand, TS, kuilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 14:03

Omdat het erg onhandig is dat er totaal uiteenlopende vragen in 1 topic staan, die ook nog niet allemaal op RT horen, sluit ik dit topic.
dieke94 opent zo een nieuwe ;)