ik zit eigenlijk met een klein probleem waar ik op wedstrijd erg veel moeite mee heb. mijn pony is zo moeilijk tussen de bordjes te houden niet omdat hij dan weg vliegt ofzo maar hij heeft in de bak altijd aanleuning van de bakrand en op wedstrijd outdoor heeft die dat niet. zelf vind ik dat erg vervelend want ben ik druk bezig naomi ontspannen over de hoefslag te laten lopen en tussen de bordjes tijdens mijn proef alleen dan moet ik die figuren ook nog eens er bij doen nou dan word het zoveel. mijn idee lijkt het dat naomi gewoon niet op eigen kracht recht kan lopen zeg maar. (of hoe ik het moet zeggen) wat kan ik hier aan doen ? en hoe kan ik dit trainen? want heel veel zeggen ook veel op de binnenhoefslag rijden alleen onze bak is niet zo breed (wel erg lang trouwens) maar dan heb je een hele korte korte zijde.
heeft iemand ideetjes hoe ik naomi beetje makkelijker gewoon tussen de bordjes mijn proef kan rijden ? want volgens mij is ze daar wat uit balans, omdat ze geen bakrand heeft waar ze zeg maar word begeleid want indoor heeft ze nergens last van.
heeft iemand tips??? ideetjes???
Als het in de bak niet lukt kan je misschien in een weiland oefenen?