Hoi allemaal! Ik heb een welshXarabier van bijna 13 jaar oud van 147cm groot. Rijd tijdens het rijden erg slecht aan de rechter kant. Hoe vaak we haar ook rijden. Het draven zit echt heel raak. Alsof ze erg gek met haar achterbenen doet. Maar als ik er af ben, en de verzorgster er opzit en erop draaft, Loopt ze gewoon normaal met haar benen! Wat is het dan? WIE KAN MIJ HELPEN?:o
Grotejtes maaike
Laatst bijgewerkt door Revanches op 02-05-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Capslock en cursief uit tekst verwijderd
te weinig tempo? daardoor kan je paard ook gaan 'sloffen' achter.
Misschien iets meer informatie over wat ze dan precies doet met haar achterbenen? Anders is het voor ons lastig te beoordelen..
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 02-05-11 19:58
Ik heb de gouden tip.... Een hele goede instructeur zoeken! Het klinkt wat flauw, maar vanachter een computer kan niemand jou helpen. Alleen iemand die naast jou en je pony staat en ziet wat er gebeurd. Mischien kun je op bokt een advertentie zetten dat je er een zoekt?
Ik kan uit je berichtje niet goed opmaken wat je precies bedoeld. Maar ik vermoed dat je pony soort van huppelt/dribbeld ? Dit kan komen door te laag tempo of doordat die je uitprobeerd. Maar inderdaad de goude tip is: Neem les van een goede intructeur als je dat niet hebt. Die kan je precies vertellen wat het is en waaraan het ligt dat je pony zo doet. Succes!
Vraag eens aan de verzorgster wat die met het paard doet, misschien kom je er dan achter wat JIJ fout doet. Misschien doet ze iets heel anders met het paard dan dat jij doet? En ja, LESSEN!