Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanky schreef:- Martingaal helpt niet, van een tik gaat ze de hele tijd op en neer en een klap tussen haar oren gaat ze alleen maar hoger. Deze tips kreeg ik in mijn andere topic. Eraf stappen helpt ook niet, dan gaat ze naast je galoperen, rondjes draaien en komt als nog omhoog.
- We weten niet waarom ze het doet, we denken gewoon omdat ze niet naar achteren mag omdat ze dan niet meer terug gaat en naar voren wil ze niet, ik denk dat dat haar enige uitweg is dan..
- Nee ze doet het altijd op een andere plaats, soms doet ze het helemaal niet en soms de hele tijd.
- Geen, ze stapt rustig, gaat stil staan dus je legt je been eraan dat het goed is en dat ze verder kan lopen en ze komt zonder iets aan te geven omhoog.
Booooo schreef:Zo makkelijk gaat dat niet hoor
Marisjj14 schreef:Booooo schreef:Zo makkelijk gaat dat niet hoor
Waarom niet? Ze verliezen hun balans, dus kunnen dan niet meer omhoog.
Die van mij ging ook altijd recht omhoog en liet haar met zin omdonderen, dus heb hier hard aan getraind met mijn instructrice, dat was 1 kant "keihard omtrekken" en naar voren trappen, klinkt heel sneu, maar recht omhoog en omdonderen is levengevaarlijk!
Marisjj14 schreef:Vanky schreef:Ik heb al ge probeert om haar om te sturen toen ze stil stond, toen kwam ze alsnog omhoog en viel op haar zijkant.. hebt dus geen zin.
Draven helpt ook niet, dan gaat ze alsnog stil staan.
Ik denk dan dat er vrij weinig over blijft..
Vanky schreef:Daarom is hulpteugel de enige oplossing die we nog niet ge probeert hebben omdat ze dan haar hooft niet omhoog kan doen.
Maar het moet wel opgelost worden anders ben ik bang dat mijn vader haar weg wil doen..
Marisjj14 schreef:Vanky schreef:Daarom is hulpteugel de enige oplossing die we nog niet ge probeert hebben omdat ze dan haar hooft niet omhoog kan doen.
Maar het moet wel opgelost worden anders ben ik bang dat mijn vader haar weg wil doen..
Je zou een poging kunnen wagen, zal er wel goed om denken dat ze dan niet met haar benen in de slof komt..
Veulen84 schreef:Ik zou niet gaan rommelen met hulpteugels en dergelijke. Je weet niet waarom ze het doet, probeer daar achter te komen.
Vraag hulp van een gedragsdeskundige of een trainer. Die zijn hier voor en weten waar ze het over hebben!