Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien kun je samen met een vriendin en pony leuke dingen gaan doen, met iemand erbij vaak erg gezellig
Nu ga ik vaak aan de hand wandelen, longeren om toch maar een beetje conditie te behouden, wat spelen en knuffelen, en als ik ga rijden maak ik het mezelf en mijn paard niet zo moeilijk wat simpele dingetjes vragen en niet te lang rijden, en als ik terug echt de zin heb, pak ik het weer op en gaan we aan het werk. 
Onassa schreef:Mijn probeem momenteel is dat ik zelfs helemaal geen zin heb om naar mijn paardjes te gaan en gezien ze goed verzorfgt worden is het dus ook geen stok achter de deur om wél te gaan.
Ik moet van mijn peut nu minimaal 1 keer per week erheen.
dat lukt dan ook wel maar voorheen ging ik eigenlijk dagelijks.
Misschien als ik weer beter in mijn vel zit.
Soms ben ik bang mijn interesse helemaal te verliezen(wat me dan realistisch gezien weer onmogelijk lijkt).
Maar maak je geen zorgen, vanaf dat je jezelf terug beter voelt komt alles gewoon terug en voor je het weet sta je terug dagelijks met plezier bij je paardje(s)
Mandyke schreef:Ik heb ook zo'n periode gehad, zat toen echt niet goed in mijn vel.Maar maak je geen zorgen, vanaf dat je jezelf terug beter voelt komt alles gewoon terug en voor je het weet sta je terug dagelijks met plezier bij je paardje(s)