[SPR-ITP] Springen op z'n poons ) zoek ik eigenlijk wat oefeningetjes die ik voor hem kan neerzetten.Ik heb de beschikking over volgend materiaal:

Iemand tips/ideeën wat ik daarmee kan doen?
Ik zoek het dus vooral in de richting van lage sprongetjes om het afwisselend te houden en dat hij misschien toch z'n techniek wat bijschaaft (zonder het zelf door te hebben
) zodat we later misschien wat de hoogte in kunnen (of misschien ook niet, dat zien we wel).Ik dacht bv. aan 2 lage sprongetjes achter elkaar zetten maar hoe zit het dan met de afstanden?
Het is een pony van 1.45 m die nogal uhm, apart springt .. Bedoeling is dat het vanuit draf kan genomen worden, galop doen we later wel
(al zal hij misschien tussen 2 sprongen automatisch in galop gaan? Maar hem kennende gaat ie weer gewoon draven
).Dus .. wie heeft meer ervaring met springen en inspiratie voor hindernissen, wat mogelijk is met mijn materiaal en mijn type pony? Ben benieuwd

Alvast bedankt

die van mij heeft hierdoor geleerd om EERST de voorbenen, en DAARNA de achterbenen op te tillen, en niet alle vier tegelijk 
Met die oxer sprong hij ookal een stuk beter