Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mang schreef:tandarts is geweest, was niks mis mee en ze kon weer een jaar vooruit zij de tandarts.
zadel is aangemeten en past goed! Ze loopt verder ook gewoon super goed, lekker ruim en mooi nageeflijk. Ook in stap, maar dan wel met 5 cm meer teugel...
edit: @ambre en splinter
Dankje, dat is wel fijn om te horen! ik zie het nooit in proefjes of hier op bokt ofzo vrijwel nooit, vandaar dat ik dacht dat het iets vreemds was.
Dan zal mijn paard het wel wat extremer hebben als andere paarden want ik moet mn teugels een 'stop' verder pakken in draf
'Vroeger' werd dit ook gewoon al op de manege geleerd, hetzelfde dat je best flink mag toestaan met een middendraf
Dat zie je helaas ook nog amperIr111 schreef:mang schreef:in middendraf laat ik haar ook altijd heel vrij, anders word ze ook pissig en gaat ze met haar hoofd drammen
Haha, slim paard, die zorgt goed voor zichzelf.
Geen zorgen, het is normaal dat je paard meer teugel vraagt in stap. Zou me eerder zorgen als het andersom is.