Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lies21 schreef:Paard direct de wei ingooien, MET soortgenoten en op een groot stuk land. Dan lekker laten.... niet teveel mee doen, even tot rust laten komen.
Zeker tot eind van de zomer, dan weer rustig aan oppakken of nog een paar maanden laten staan.....

_haflinger schreef:Lies21 schreef:Paard direct de wei ingooien, MET soortgenoten en op een groot stuk land. Dan lekker laten.... niet teveel mee doen, even tot rust laten komen.
Zeker tot eind van de zomer, dan weer rustig aan oppakken of nog een paar maanden laten staan.....
Dit zou ik juist niet doen. Je paard word er dan alleen maar vervelender van. Laat zeker niet zien dat je bang bent. Als het nog een hengst is zou ik er een ruin van maken. Hengsten willen altijd de baas spelen en zijn dus moeilijker te rijden. Pb'tje als je meer informatie wil
Je kan ook eens longeren.
_haflinger
Heb ze vanmiddag wel verteld dat ik het wil proberen op de voorwaarde dat ie eerst tot minimaal september in de wei gezet wordt met soortgenoten. En dan bij mij op stal(als er een box vrij is) of op een andere stal waar die de hele dag buiten kan staan met andere paarden.