Sinds een aantal weken zijn mijn paard en ik weer lekker aan het trainen. We hebben het een tijdje rustig aan gedaan omdat ik ziek was en het niet volhield om langer dan een halfuurtje te rijden. Nu zie ik sinds een paar dagen in de spiegel dat ik scheef zit... Ik knik mijn linker heup in en zit hierdoor wat naar rechts. Ten eerste staat het niet netjes maar wat belangrijker is: mijn paard ondervindt er onwaarschijnlijk last van tijdens haar bewegingen en de oefeningen die ik van haar vraag.
We zijn in principe Z1 maar op dit moment zijn we weer begonnen bij de basis. Als je dat regelmatig doet merk je dat daar nog al eens het een en ander aan de verbeteren is
Zijn er trucjes/handigheidjes waardoor ik dit bij mezelf kan corrigeren? Ik heb eens in de 14 dagen les maar rij natuurlijk zelf ook... Hoe kan ik mezelf verbeteren?
Als ik mezelf in de spiegel zie probeer ik recht te gaan zitten, maar het volgende rondje ben ik het vergeten, ley op mijn paard en zit dus weer scheef...
Alle tips en adviezen zijn welkom! Ik hoop dat ik snel weer netjes zit waardoor mijn paardje geen hinder meer van mij ondervindt!