Nu 8 maanden geleden heb ik een flinke heupoperatie gehad, waarbij mijn bekken op 3 plaatsen is doorgebroken. Ik rijd nu al een maand of 3 weer paard, en met het paardrijden zelf gaat het nu vrij goed.
Het probleem is, dat ik nu eigenlijk niet er vanaf mag vallen omdat mijn heup toch kwetsbaarder is.. En ik heb eigenlijk geen zin om het boeltje weer te breken en van voren af aan te beginnen..
De afgelopen weken ben ik dus al twee keer er vanaf gevallen. De eerste keer was echt door rodeobokken, dus dat had ik ook gewoon niet uit kunnen zitten. Maar gisteravond lag ik er weer langs, en volgens mij door iets waarbij ik voor de operatie makkelijk had kunnen blijven zitten. Ze schoot opzij vanuit ze draf, waardoor ik uit evenwicht raakte, waardoor mijn paard in paniek raakte en begon te rennen. En bam, daar lag ik weer.
Nou heb ik dus zelf het idee, dat ik gewoon minder stevig of stabiel zit, door de operatie. En dat is niet zo praktisch, omdat het juist door diezelfde operatie ook wel zo handig is om te blijven zitten
Nu is mijn vraag dus, hebben jullie misschien tips om mijn stabiliteit te verbeteren, zodat ik minder snel er vanaf lig? Alvast bedankt voor het meedenken! 
)
Ze is nogal snel bang, armen of benen zwaaien of naar de zijkant hangen als ze loopt zou resulteren is dikke paniek, en dan zou ik er geheid afgaan. Evenals zonder zadel. Wat dat betreft is het echt een angsthaas.. Nou lijkt ze misschien wat erger dan ze is, eigenlijk doet ze het rijden altijd heel braaf, ze is alleen heel snel bang van iets.