Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LenaBaars schreef:ik probeer mijn 4 jarige middels longeren wat sterker maken in zijn achterhand en zijn nek (zeer lange maar ongespierde nek)
ik gebruik een bijzet die ik gedurende de training verstel (van lang en laag tot iets oprichting)
toch zie ik weinig resultaat in zijn nek,(achterhand groeit wel) en vraag ik me af wat ik fout doe. wat adviseren jullie om zijn nek meer bespiering te geven?
svdijk86 schreef:Nekbespiering duurt langer, maar een dikke hengstennek zul je
niet krijgen ben ik bang. Vaak zijn de paarden die dit wel hebben
laat gecastreerd... en mooi rond worden ze vanzelf in de oprichting,
maar daar is hij nog wat jong voor.
Professor schreef:s_en_z schreef:Nekbespiering duurt langer, maar een dikke hengstennek zul je
Een Hengstennek bestaat niet, het heet Hengstenhals, de nek zit direkt achter de oren, het is de 1e wervel de Atlas.

svdijk86 schreef:Nekbespiering duurt langer, maar een dikke hengstennek zul je

hier is ie nog iel ik ben door gaan trainen (geen foto van sorry) en sorry maar ik weet niet hoe ik dat gedaan heb jah alleen door de boven spieren van haar goed te trainen maar ik doe springen dus krijgt ze die onder spieren svdijk86 schreef:Nekbespiering duurt langer, maar een dikke hengstennek zul je