Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
amillia schreef:Zitles heeft geen zin als het echt aan je evenwicht in het algemeen ligt, dan kun je misschien beter naar je huisarts. Misschien een oorontsteking gehad? Als je evenwicht zelf goed is dan heb je geen probleem met je evenwicht maar is je zit waarschijnlijk niet zo goed meer, en daar zou zitles wel bij kunnen helpen.
, hiermee moet je wel in evenwicht blijven, je voelt ook echt het paard onder je en door veel te stappen, draven en bochten etc te maken, je bewust te worden van je zit en houding kom je al een heel eind wat betrft evenwicht.
) achter dat mijn heiligbeen door de val scheef is gaan staan, waardoor ik verminderde spierkracht in 1 been had/heb. Ben inmiddels bij verschillende fysio's geweest en een osteopaat en eigenlijk is het nooit meer helemaal goed gekomen. Ga nog regelmatig terug voor een behandeling als ik me weer 'scheef' voel en weer moeite heb met mn balans tijdens het rijden.
: blijf niet te lang met je klachten doorlopen!
.